Klachtencommissie

Wij doen er alles aan om onze cliënten en partners tevreden te houden. Helaas kunnen er altijd per abuis situaties ontstaan die zorgen voor onvrede. Hier willen wij dan graag van op de hoogte gebracht worden. Hiermee willen wij herhaling voorkomen, leren voor de toekomst en eventueel tijdig maatregelen kunnen nemen. Wij zijn een organisatie die constant streeft naar verbetering en innovatie, bepaalde scenario’s zullen dan ook behandeld worden tijdens de intervisies van ons personeel. Hierbij worden alle informatielekkende details verborgen, om de klachtenafhandeling secuur te houden.

Zorgcenter Cura is aangesloten bij Quasir, een onafhankelijke gespecialiseerde geschillencommissie. Mocht u niet tevreden zijn met de door ons geboden oplossing, zullen wij u in staat stellen om kosteloos een expert in te schakelen.

Heeft u een klacht? Vult u gerust dit formulier in, onze functionaris zal binnen vijf werkdagen contact met u opnemen.

Zie hieronder een beknopte weergave van onze klachtenprocedure.

Proces_klachtenafhandeling1547404521.pdf

Wilt u meer weten over onze diensten OF VRIJBLIJVEND EEN AFSPRAAK MAKEN?

Klik hier
Website laten maken door Modual.